نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2826
-
الف
+

«ملکه رنجبر» در فصل جدید سریال «زیر آسمان شهر» بازی می کند

فرزند «ملکه رنجبر» از صحت و سلامتی وی خبر داد و گفت اگر فصل جدید سریال «زیر آسمان شهر» ساخته شود ، مادرش حتما در آن ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «فریبرز ایروانی» پسر بازیگر «ملکه رنجبر» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران ، از صحت کامل مادرش خبر داد و گفت که اگر فصل جدید سریال «زیر آسمان شهر» ساخته شود مادرش حتما در آن ایفای نقش خواهد کرد.

«ایروانی» با اعلام سلامتی رو به بهبود مادرش گفت: با شروع تولید «زیر آسمان شهر» حتی با نقش کوچکی هم شده مادرم در این سریال حضور پیدا می‌کند. هر زمان ساخت این سریال آغاز شود می توان درباره نحوه حضور ملکه رنجبر اظهارنظر کنیم.

این در حالی است که «مهران غفوریان» کارگردان سریال «زیر آسمان شهر» چندی پیش به تسنیم گفته بود : من روی قولم با خانم «رنجبر» هستم ولی هنوز مقدمات ساخت «زیر آسمان شهر» فراهم نشده است.

«ملکه رنجبر» زاده ۱۰ سنبله(شهریور) در سال ۱۳۱۷ خورشیدی بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایران است.

وی از شش سالگی فعالیت هنری خود را با کرکتر «کوزت» در بینوایان شروع کرد. پدر او به خاطر اجرای تیاتری سیاسی به همدان تبعید شد.

از مهمترین فلم هایی که او بازی کرده می‌توان به «اعتراف» (مجید فهیم خواه) و دو فلم «ابوالحسن داوودی یعنی مرد بارانی» و «نان و عشق» و «موتور ۱۰۰۰» اشاره کرد.

«ملکه رنجبر» از سال 1395 خورشیدی به‌دلیل کهولت سن به بیماری پارکینسون مبتلا شده بود که به گفته پسرش اکنون صحت خود را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید : 

فصل چهارم سریال «زیر آسمان شهر» ساخته می شود

آخرین وضعیت جسمانی بازیگر «زیر آسمان شهر»/«ملکه رنجبر» از مرض «پارکینسون» رنج می برد

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر